Strona główna1 » Znakowanie
Kategorie
Kontakt
  • Agencja Reklamowa Grafservice
    Izabela Staniszewska
    ul. Duńska 3/5 lok. 111
    (I piętro klatka nr 2)
    91-204 Łódź

    NIP: 725-116-86-57
  • E-mail:sklep@grafservice.pl
  • Telefon(+48) 505 229 314
    (42) 291 09 44
    (42) 291 09 45
  • Godziny działania sklepupn.- piątek 8.00 - 16.00

Znakowanie

Cennik Znakowania
Pobierz cennik znakowania


PRZYKŁADOWE TECHNIKI ZNAKOWANIA
Sitodruk - nadruk wykonuje się za pomocą specjalnie przygotowanego szablonu, który przykłada się do produktu a następnie nanoszona jest warstwa farby. Przygotowanie szablony wymaga zastosowania materiałów światłoutwardzalnych i pozwala na dokładne odwzorowanie kształtu na produkcie docelowym. Technika doskonale nadaje się do znakowania toreb, odzieży, nawet parasoli i wszystkich stosunkowo dużych gadżetów reklamowych.

Tampodruk - technika druku, polegająca na nakładaniu farby drukarskiej za pomocą miękkiego gładkiego stempla zwanego tamponem. To tą techniką najczęściej znakuje się gadżety reklamowe. Za pomocą tamponu o odpowiednim kształcie wykonywany jest nadruk na nierównych i nieregularnych powierzchniach. Przez odpowiedni dobór farby możliwe jest drukowanie na podłożach takich jak tworzywa sztuczne, guma, szkło, metal, a także tkaniny itp.

Grawer - grawerowanie laserem stosujemy do materiałów reklamowych o wysokiej jakości i twardości. Doskonale sprawdza się na powierzchniach metalowych. Tak naniesione-go znakowania nie da się usunąć ponieważ wzór jest wycięty (wklęsły). Nasza firma nie jest w stanie stwierdzić w 100% jakiego koloru grawer zostanie wykonany ze względu na fakt, iż nie wiemy jaki jest podkład grawerowanego materiału. Jesteśmy w stanie z dużą dozą prawdopodobieństwa przewidzieć kolor graweru na podstawie wcześniejszych prób, jednak różnice w dostawach eliminują całkowitą pewność.
Sublimacja - jest techniką stosowaną do znakowania odzieży zawierającej polyester, ale umożliwia ona również wykonywanie kubków w pełnym kolorze. Polega ona na termicznym utrwalaniu nadruku poprzez naniesienie wydruku na materiał w wysokiej temperaturze.

Kalkomania - jest techniką idealnie nadającą się do znakowania ceramiki reklamowej, w tym kubki, filiżanki, dzbanki, talerze oraz szkło. Kalkomania opiera się na druku na specjalnym papierze, którego obraz jest przeznaczony do przeniesienia później na powierzchnię docelową.

Haft - jest to metoda stosowana dla tkanin. Najbardziej złożona i za razem najbardziej trwała technika znakowania. Tak naniesiony wzór jest tak samo trwały jak sam materiał i nici użyte do haftu. Najczęściej spotykanym zastosowaniem jest haft na odzieży reklamowej.

Termotransfer (transfer) – to technologia pośrednia. Pierwszym etapem jest nadrukowanie wzoru na papierze transferowym, a dopiero potem, na gorąco wzór jest przenoszony na produkt. Termotransfer trochę przypomina tak zwane prasowanki. Metoda zadruku szczególnie polecana do gadżetów tekstylnych (odzież, parasole). Sprawdza się wszędzie tam, gdzie chcemy zastosować nadruki wielokolorowe oraz w przypadku małych gadżetów, gdzie sitodruk jest mało precyzyjny, lub w ogóle niemożliwy.
Tłoczenie - polega na wytłoczeniu, wyciśnięciu określonego wzoru przy pomocy metalowej matrycy w materiale skórzanym bądź skóropodobnym. Tłoczenie można wykonać na sucho - odbijając jedynie samą matrycę w materiale, bądź za pomocą folii tzw. "color stamping" - najczęściej w kolorze złotym lub srebrnym - to technologia pośrednia.

Doming - polega na nałożeniu na kolorowy wydruk cyfrowy warstwy żywicy poliuretanowej, która nadaje mu tym samym wyrazistości koloru i głębi obrazu. Warstwa żywicy ma także funkcje ochronne - logo zachowuje swoją barwę i jest odporne na uszkodzenia. Efekt końcowy jest bardzo estetyczny i efektowny.

Produkcja specjalna - oprócz licznej grupy produktów znajdujących się w naszej ofercie, jeżeli tylko jest to możliwe, proponujemy naszym klientom produkcje specjalne, polegające na stworzeniu zupełnie nowego produkty pod indywidualne potrzeby klienta. Produkcja specjalna pozwala na przygotowanie nietypowego i nie-powtarzalnego produktu, umożliwiającego wyróżnienie się w środowisku biznesowym.

Przejdź do strony głównej